Sunday, August 10, 2008

STRATEGI 333


Salam Sejahtera.
Rakan niaga SST dan pembaca yang dihormati sekalian.
Wah..lama juga saya tak update blog kesayangan saya ini. Sejak kebelakangan ini saya agak sibut dengan urusan kerja yang agat memenatkan juga. Namun demikian SST tetap jadi keutamaan walaupun saya melakukannya secara part-time.
Hari ini saya mendapat suntikan semangat yang hebat dengan kehadiran 2 LEADER HEBAT SST ke Temerloh. Ini merupakan lawatan istimewa SPD Zulkifli Hassan dan SPD Khairuddin Abdullah sempena "road-tour" mereka mengellingi Malaysia untuk berjumpa dengan "anak buah" mereka.
Saya amat bertuah kerana dapat berjumpa dengan beberapa orang Rakan Niaga SST dari Temerloh dan Bandar Jengka. Memang tak disangka rupanya Susu IgG Plus pernah "meletup" jualannya di kawasan Temerloh suatu waktu dahulu. Leader hebat kawasan Bandar Jengka PD Roshidi juga hadir dengan beberapa orang downlinenya. Selama ini saya hanya "contact" member-member SST secara online sahaja tetapi hari saya dapat jumpa secara offline pula. Secara tak langsung "aura positif" mereka telah menyerap kepada saya.
Sememangnya suntikan semangat dan motivasi daripada leader-leader hebat amatlah berguna kepada orang seperti saya.

Penerangan lanjut tentang Strategi 333 secara langsung daripada SPD Zul dan SPD Che Din amat berguna untuk saya meneruskan perjalanan bisnes bersama SST. Insyaallah SST akan berkembang maju di bumi Temerloh dengan berkat usaha keras ahli-ahli SST kawasan Temerloh.
SEKIRANYA ANDA INGIN MENGETAHUI KEHEBATAN ON-LINE BISNES BERSAMA "SMART SUCCESS TEAM" SILA KLIK http://alivingmydream.com/hasyammudin
ATAU HUBUNGI SAYA : SMS/CALL DI 017-9817119
"JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN"

No comments:

Post a Comment

Please leave your comments or suggestions